Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2008

H Khimki παρουσίασε Delfino-Garbajosa


H Khimki παρουσίασε και επίσημα πλέον τις 2 μεταγραφικές ''βόμβες'' του καλοκαιριού, και ο λόγος για τους Jorge Garbajosa (30, 2.05) και Carlos Delfino (26, 2.00), σε συνέντευξη τύπου που παραχωρήθηκε προς τους Ρώσους δημοσιογράφους στο γήπεδο της ομάδας. Πριν την υποβολή των ερωτήσεων προς τους παίκτες, προβλήθηκαν videos που είχαν να κάνουν με την μέχρι πρότινος πορεία των 2 παικτών.

Χαρακτηριστικά ο Garbajosa δήλωσε μεταξύ άλλων: ''Στη ζωή υπάρχουν καταστάσεις που η αλλαγή χρίζεται αναγκαία, και η απόφασή μου να αποχωρήσω από το Τορόντο και να αγωνιστώ σε άλλη χώρα δεν ήταν απλή, και δεν υπάρχει λόγος να σκεφτώ την επιστροφή μου στο ΝΒΑ καθώς ό,τι θέλω μου το προσφέρει η ομάδα της Khimki. Η ομάδα έχει υψηλές προσδοκίες και υψηλούς στόχους, και το γεγονός ότι ο Carlos θα είναι και πάλι συμπαίκτης μου αποτελεί σημαντικό στοιχείο για μένα καθώς γνωριζόμαστε πολύ καλά, από τότε που είμασταν αντίπαλοι στο ιταλικό πρωτάθλημα''.

Από την πλευρά του
ο Delfino δήλωσε: ''Είμαι έτοιμος για σκληρή δουλειά έπειτα από ένα διάστημα ξεκούρασης μετά το Ολυμπιακό τουρνουά, και είναι χαρά μου που θα αγωνιστώ ανάμεσα σε τόσους καλούς και ποιοτικούς παίκτες, οι οποίοι είναι γνωστοί στην Ευρώπη. Πριν συμφωνήσω με τον πρόεδρο κ. Victor Bychkov, είχα συζητήσεις με παίκτες οι οποίοι αγωνίστηκαν στο ΝΒΑ και στη συνέχεια ήρθαν στην Ευρώπη, με σκοπό να με ενημερώσουν για την κατάσταση στο ευρωπα'ι'κό μπάσκετ. Τα ζύγισα όλα, και πλέον είμαι εδώ''.

Δεν υπάρχουν σχόλια: