Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2008

Παρουσίασε Kemp η Premiata Montegranaro


Τον θρύλο του ΝΒΑ, Shawn Kemp, παρουσίασε χθες σε εκδήλωση η ιταλική ομάδα, με τον παίκτη να παίρνει τη φανέλα με το no.40 στην πλάτη. Η παρουσίαση ξεκίνησε με προβολή ενός video με αξέχαστες στιγμές του παίκτη εντός των παρκέ, ενώ όταν πήρε τον λόγο ο Kemp, δήλωσε μεταξύ άλλων:

''Περιμένω από μένα σκληρή δουλειά και να βοηθήσω την ομάδα με την εμπειρία μου, την υπομονή και την αφοσίωσή μου για ένα θετικό αποτέλεσμα στα τέλη της χρονιάς. Εδώ και 5 χρόνια δεν σταμάτησα ούτε μία μέρα να κάνω προπονήσεις, παρ' ότι το 2003 δεν ήμουν ικανοποιημένος από το αγωνιστικό επίπεδο στο οποίο βρισκόμουν και από τις εμφανίσεις μου. Έχω αντιμετωπίσει πολλές προκλήσεις στη ζωή μου, και θέλω μέσα από αυτή τη νέα που μου παρουσιάστηκε να δώσω μία απάντηση στους επικριτές μου όλα αυτά τα χρόνια που ήμουν εκτός γηπέδων. Θα δουλέψω για το σύνολο και όχι για μένα, με σκοπό τη νίκη, ενώ είμαι έτοιμος να πάρω γνώση από όλους και να μεταφέρω και τη δική μου σε συνδυασμό με την εμπειρία μου. Θέλω να κερδίζω κάθε αντίπαλο με τον οποίο θα τίθομαι αντιμέτωπος, όχι όμως για μένα, αλλά για την ομάδα.''

O Shawn Kemp (38, 2.09) αγωνίστηκε για τελευταία φορά στο πρωτάθλημα του ΝΒΑ τη σεζόν 2002-2003 με τη φανέλα των Orlando Magic, όπου σε 86 αγώνες είχε 6.2 πόντους και 5.1 rebounds ανά αγώνα σε 18.5' μ.ο. χρόνο συμμετοχής.

Δεν υπάρχουν σχόλια: