Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2008

Ανακοίνωσε Cortaberría η Unicaja

O Jon Cortaberría (26, 2.00) ανακοινώθηκε μέσω του επίσημου site της Unicaja Malaga, και θα ενσωματωθεί στο ρόστερ της ισπανικής ομάδας για ένα μήνα. Το συμβόλαιο του παίκτη θα ανανεώνεται κάθε 30 μέρες μέχρι τις 16 Ιανουαρίου, ενώ ο Ισπανός forward στις πρώτες του δηλώσεις τόνισε:

"Νιώθω πολύ τυχερός που μου δίδεται αυτή η ευκαιρία, και εύχομαι να φανώ χρήσιμος στν ομάδα. Είναι προφανές ότι το συμβόλαιο θα είναι προσωρινό και με το πέρας του θα επιστρέψω στην ομάδα μου, αλλά θέλω να εκμεταλλευτώ το βραβείο μου που θα αγωνιστώ στην ACB λίγκα, να το απολαύσω και να μάθω μέσα από αυτό. Πλέον δεν είμαι νεαρός σε ηλικία, παρ'όλο που αγωνίζομαι στη μικρότερη κατηγορία, και για μένα είναι σαν να επιστρέφω σπίτι μου."

O Cortaberría αγωνιζόταν στην δεύτερη ομάδα της Unicaja Malaga, στην Clínicas Rincón Axarquía, που συμμετέχει στο πρωτάθλημα της LEB Oro.

Δεν υπάρχουν σχόλια: