Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2008

Αβέβαιο το μέλλον του Filipovski στον πάγκο της PGE Turow Zgorzelec

O Saso Filipovski κατά τη διάρκεια αγώνα το περασμένο Σάββατο για το πολωνικό πρωτάθλημα, γροθοκόπησε φίλαθλο της ομάδας της PGE Turow Zgorzelec καθώς κατευθυνόταν προς τα αποδυτήρια του γηπέδου. Σε γραπτή του δήλωση που ανακοινώθηκε μέσω του επίσημου site της ομάδας, ο Σλοβένος τεχνικός τόνισε χαρακτηριστικά:

"Αρχικά θα ήθελα να εκφράσω τη λύπη μου για το περιστατικό που έλαβε χώρα μετά την αναμέτρηση κόντρα στη AZS Koszalin. Πρέπει να τονίσω ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να ενεργεί σε αυτοάμυνα και μέσα από αυτή τη δήλωση θα ήθελα να υπερασπιστώ το όνομά μου και την αξιοπρέπειά μου που θίκτηκε με την προβολή του γεγονότος μέσω των μέσων ενημέρωσης. Το συμβάν έλαβε χώρα καθώς περπατούσα στη φυσούνα του γηπέδου, όταν και παρατήρησα έναν οπαδό να εξαπελεί ύβρεις στο πρόσωπό μου και να κατευθύνεται επιθετικά προς το μέρος μου. Από τη στιγμή που δεν υπήρχε προστασία λειτούργησα σε αυτοάμυνα μέχρι που οι παίκτες της αντίπαλης ομάδας έσπευσαν να βοηθήσουν. Είναι η τρίτη σεζόν που διανύω στο πρωτάθλημα της Πολωνίας και είναι η πρώτη φορά που μου συνέβη κάτι αντίστοιχο."

Πλέον, ο Filipovski κινδυνεύει να τιμωρηθεί τόσο από την ομοσπονδία καλαθοσφαίρησης της Πολωνίας, όσο και από την ίδια την ομάδα της PGE Turow Zgorzelec.

Δεν υπάρχουν σχόλια: