Κυριακή 21 Δεκεμβρίου 2008

Παραιτήθηκε ο κ. Δρόσος από την προεδρία του Π.Α.Ο.Κ.

Με ανακοίνωση που έγινε γνωστή μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της ομάδας του Π.Α.Ο.Κ., ο κ. Δημήτρης Δρόσος έκανε γνωστό ότι παραιτείται από τη θέση της προεδρίας της ομάδας λόγω σοβαρών προβλημάτων υγείας που αντιμετωπίζει. Ο κ. Δρόσος μετέβει επειγόντως στο Λονδίνο με σκοπό να υποβληθεί σε εξετάσεις για να εξακριβωθεί η κατάσταση της υγείας του μετά από επεισόδιο που είχε με το πέρας του αγώνα του Π.Α.Ο.Κ. κόντρα στην ομάδα της Καβάλας πριν 2 εβδομάδες.

Απόσπασμα της ανακοίνωσης αναφέρει χαρακτηριστικά:

"Η μάχη που έχω να δώσω είναι ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ και ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΗ και μου στερεί κάθε περιθώριο να δώσω στον κόσμο αυτό που είδε στο πρόσωπό μου και αυτό που αξίζει. …ΕΝΑΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΡΕΛΑ με αυτόν και θα δίνει το 101% για την ομάδα . Δυστυχώς για μένα, αν και είναι τεράστια η επιθυμία μου να ανταποκριθώ σε αυτό, η κατάσταση της υγειάς μου ,μου το απαγορεύει ρητά. Ο κύκλος μου στο ελληνικό μπασκετ κλείνει απότομα και οδυνηρά για μένα , ίσως στην αρχή του πιο όμορφου ταξιδιού από όσα έκανα. ΠΑΝΤΑ, σε όποια ομάδα και ήμουν έδινα το 100% αλλά τώρα στο ΠΑΟΚ συνειδητοποίησα πρώτη φορά στην ζωή μου ότι ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΙΔΕΕΣ και ΚΟΣΜΟΣ που και αυτό ακόμα το ποσοστό είναι πολύ λίγο μπροστά σε αυτό που αξίζουν."

Δεν υπάρχουν σχόλια: