Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2008

Αποσύρθηκε ο Abdur-Rahim


O Shareef Abdur-Rahim (31, .207) όπως ανακοινώσε ο ίδιος και όπως ανακοινώθηκε μέσω του επίσημου site της ομάδας των Sacramento Kings, αποσύρθηκε από την ενεργό δράση λόγω ενός σοβαρού τραυματισμού στο γόνατό που τον ταλαιπωρούσε αρκετό καιρό.

Σε δηλώσεις του ο Abdur-Rahim τόνισε χαρακτηριστικά:


''Tον τελευταίο 1,5 χρόνο προσπαθούσα να ξεπεράσω τον τραυματισμό μου και τελικά κατάλαβα πως δεν πρόκειται να επιστρέψω στο επιθυμητό επίπεδο που θα ήθελα να ήμουν με σκοπό να συνεχίσω να αγωνίζομαι στο πρωτάθλημα του ΝΒΑ. Η κατάσταση του δεξιού γονάτου μου επιδυνώνεται χρόνο με το χρόνο και πρέπει να συμβαδίσω με τη σκληρή πραγματικότητα. Σκεφτόμενος την καριέρα μου, νιώθω ευλογημένος και πραγματικά είμαι τυχερός που είχα το μπάσκετ και κατάφερα να αγωνιστώ στο ΝΒΑ. Εκεί έξω δεν υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που όταν μεγαλώσουν να κάνουν τα όνειρά τους πραγματικότητα, αλλά είμαι ευγνώμον που είχα αυτή τη δυνατότητα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω παράλληλα τους προπονητές μου, τους φίλους που έκανα όλα αυτά τα χρόνια, τους ανθρώπους πίσω από τα γραφεία, τους ιδιοκτήτες των ομάδων που γνώρισα κατά τη διάρκεια της καριέρας μου.''

Ο Abdur-Rahim το Δεκέμβρη του 2002 ανακυρήκτηκε ως ο νεότερος παίκτης στην ιστορία του ΝΒΑ που κατάφερε και έσπασε το φράγμα των 10.000 πόντων ενώ ήταν μέλος της εθνικής ομάδας των Η.Π.Α. που κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στους Ολυμπιακούς του 2000.

Το 1996 επιλέκτηκε στα Drafts από τους Vancouver Grizzlies, ενώ αγωνίστηκε επίσης στις ομάδες των Atlanta Hawks, Portland Blazers και Sacramento Kings.

Δεν υπάρχουν σχόλια: