Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2008

Ενσωματώθηκε ο Boisa


O Vladimir Boisa (27, 2.06) όπως ανακοινώθηκε από το επίσημο site της ViveMenorca, ενσωματώθηκε χθες κανονικά με την υπόλοιπη αποστολή της ομάδας, μιας και μέσα στο Σεπτέμβριο είχε αγωνιστικές υποχρεώσεις με την εθνική ομάδα της Γεωργίας για τα προκριματικά του Eurobasket 2009.

Σε σύντομες δηλώσεις του ο Γεωργιανός forward τόνισε χαρακτηριστικά:


''Είμαι έτοιμος να ξεκινήσω προπονήσεις, θέλω να γνωρίσω τους νέους συμπαίκτες μου και να δουλέψω σκληρά για να πετύχουμε τους στόχους με την ομάδα. Είμαι ευχαριστημένος με τις εμφανίσεις μου με την εθνική μου, αλλά πλέον πρέπει να επικεντρωθώ στις απαιτήσεις της ViveMenorca, μιας και δουλειά μου είναι να παίζω μπάσκετ και να εκπληρώνω τους στόχους της εκάστωτε ομάδας. Δεν ανησυχώ για τις ήττες της ομάδας στα πλαίσια της προετοιμασίας, διοτι οι ήττες δεν μετράνε στην προετοιμασία και έχουν μοναδικό στόχο τη βελτίωση της ομάδας.''

Την περασμένη αγωνιστική περίοδο ο Boisa αγωνίστηκε τόσο στο ρωσικό πρωτάθλημα για λογαριασμό της Spartak Primorie Vladivostok, όσο και στο ελληνικό πρωτάθλημα με τη φανέλα του Άρη, όπου σε συνολικά 18 αγώνες πρωταθλήματος είχε 4.4 μ.ο. πόντων και 2.3 μ.ο. rebounds σε 19.1' μ.ο. χρόνο συμμετοχής, ενώ σε 10 συμμετοχές για τη διοργάνωση της Euroleague είχε 3.4 πόντους και 2.2 rebounds ανά αγώνα σε 16.1' μ.ο. χρόνο συμμετοχής.

Δεν υπάρχουν σχόλια: